Після довгих років пошуку найкращої конструкції тростини та величезної кількості тестувань професійними музикантами відбулася мрія засновника фірми, Тома Александера (Tom Alexander),
створити тростини для дерев'яних духових інструментів, які б відповідали найвищим стандартам звуковидобування та довговічності.
З самого початку творча команда фірми намагалася слідувати старим традиціям виробництва, одночасно доповнюючи їх досягненнями сучасних технологій,
що дозволяють досягати такої точності виготовлення, яка ще була недоступна навіть кілька років тому.
З початку 1990-х, коли тростини «Superial», «DC» и «Classique» тільки були створені, і до наших днів, географія шанувальників продукції Alexander надзвичайно розширилася.
Тростини під торговою маркою Alexander Reeds використовують не тільки імениті музиканти, такі як, наприклад, Greg Osby та Branford Marsalis, а й тисячі інших,
шанованих у своїх країнах, музикантів, педагогів, студентів. З 2007 року, після тривалих експериментів та тестувань, запущені у виробництво та стали доступними
для споживачів тростини серії «NY» (New York).
В Україні тростинам цієї фірми віддають перевагу такі відомі музиканти, як Ігор Рудий, Артем Менделенко та багато інших.
«Аудіо Системс» є ексклюзивним дистриб'ютором в Україні продукції Alexander Reeds.
Відповідність продукції Alexander тростинам інших виробників
Якщо ви раніше грали на:
Це еквівалентно такій продукції Alexander: (приблизна таблиця відповідності)
В цій моделі розробники прагнули спроектувати таку тростину, яка дозволяла б отримати теплу резонансну вібрацію, хорошу концентрацію звучання по всіх регістрах і широкий
динамічний діапазон. Іншими словами, щоб тональна платформа створювалася вільним видуванням, щоб ця тростина була здатна до швидкої і точної артикуляції, і давала
максимально швидку відповідь.
Все це відповідало тональній концепції «американського» способу одноразового усічення тростини, але з більш розвиненою серцевою і тиловою областю вампа, що в сукупності
з природною пружністю мали зробити справді великий звук.
Комбінація нової форми тростини з урахуванням розуміння виробництва, а також найкраща сировина, яку ми тільки могли знайти, призвели до народження оригінальних тростини
Alexander Superial (випускаються в металевих боксах з етикетами жовтого кольору).
Alexander DC
Ідея тональної концепції «DC» була навіяна спогадами з 1950-х — ери Blue Note, Miles, Trane та Wayne. При проектуванні DC передбачалося створити
тростину збільшеної віддачі, яка буде особливо підходить для іг-бендів і оркестрів, що марширують.
Ми провели всебічне тестування великої кількості зразків, щоб створити тростину з дещо відмінним звучанням від оригінальних Superial. Таким чином, була створена нова модель
тростини Superial "DC" (Double Cut — подвійне усічення). Ця тростина має трохи твердіший кінчик і більшу товщину серця і крил, ніж Superial.
Виробляє більш щільний основний тон, потужнішу віддачу, трохи темніший гармонійний тембр, ніж Superial. Проте звук все ще сконцентрований, придатний для виконання соло
і лідерських партій у колективі.
Ця модель набула великої популярності серед професіоналів, яким вимагалося продемонструвати міць звучання на межі динамічних здібностей, зберігаючи баланс між ерхніми
та нижніми нотами.
Alexander Classique
В 1997, вже після появи Superial і DC, виникла потреба створити нову лінію тростин.
Створена, після численних експериментів та випробувань найкращими професійними кларнетистами та саксофоністами, нова тростина отримала назву «Classique».
Ця лінія тростини використовується не тільки виконавцями класики, але й іншими музикантами, які укають темніший тон звучання, досягнутий застосуванням
твердішого кінчика і серця тростини.
В Classique досягнуто основної мети цієї розробки — завдяки вдосконаленню традиційної конструкції, було отримано тростину з покращеними динамічними характеристиками,
з прозорим, добре збалансованим по регістрам звучанням, «співуючим» тональним балансом, безумовно класичною за своєю концепцією.
Alexander NY
Ця тростина народилася після тривалих обговорень і листування між Томом Александером (Tom Alexander) і легендарним, великим джазовим саксофоністом Майклом Брекером (Michael Brecker),
які почалися кілька років тому. Без його добрих і неоціненних порад, а також без великої кількості проведених ним тестувань досвідчених зразків, ця тростина не змігла би з'явитися.
Результат — нова тростина, що виробляється з найкращої тростини півдня Франції, із заново спроектованим кінцем і профілем зрізу (вампа), що дає великий і сміливий
звук, бездоганно відповідає всім регістрам і типами вібрації, з наповненим тоном, що радиційно асоціюється з Нью-Йоркською музичною сценою.
Кінчик тростини дещо твердіший, ніж у Superial DC, і надає звучанню потужності, особливо інструментам найвищого класу.